Урок № 17
Зимові враження. Зображувальні можливості музики.
Програмна музика.
Урок №31 Великодній передзвін.
Пропоную вам переглянути відеозапис Дзвони.
Композитор здатний за допомогою звучання інструментівсимфонічного оркестру навіть відтворити звучання дзвонів і пропоную послухати фрагмент із опери "Борис Годунов"-"Великий передзвін" і зверніть увагу на ритм.
Після слухання пограйте з батьками в гру "Дружні дзвони"
1група-співає тілі-бом, тілі-бом, тілі-бом
2 група-бім-бом
3 група-бом, бом, бом.
А тепер поспіваєм пісню "Гопак"
Урок № 30
Щирий дух українського танцю.
Давайте преглянемо відеозапис гуцульського танцю і спробуємо дати відповіді на такі питання:
1.Які ви знаєте види танців?
2.До якого виду танцю відноситься танець з відео.
3. Пригадайте, що називається народним танцем.
Найвідомішим народним танцем,який побутує в Україні,є гопак. Гопак - це традиційний український народний танець, що походить від козаків Запорізької Січі. Виконується в швидкому темпі з використанням стрибків, присядок, обертань та інших віртуозних танцювальних рухів, які супроводжуються викриками "Гоп".
Виконаєм ритмічну вправу.
Фізкультхвилинка.
Урок № 29
Пропоную вам переглянути відеозапис Дзвони.
Після слухання пограйте з батьками в гру "Дружні дзвони"
1група-співає тілі-бом, тілі-бом, тілі-бом
2 група-бім-бом
3 група-бом, бом, бом.
А тепер поспіваєм пісню "Гопак"
Урок № 30
Щирий дух українського танцю.
Давайте преглянемо відеозапис гуцульського танцю і спробуємо дати відповіді на такі питання:
1.Які ви знаєте види танців?
2.До якого виду танцю відноситься танець з відео.
3. Пригадайте, що називається народним танцем.
Виконаєм ритмічну вправу.
Поспіваємо пісню.
Урок № 29
"Сім сестриць - трудівниць"
Давайте переглянемо мультик "Хмарка" і спробумо дати відповідь на питання.
1. Про кого розповідається у мультфільмі.
2.Чим допомагає хмарка природі.
прослухаємо запис твору М.Шуху "Весняні перезвони"
Спваємо пісню.
Урок №28
"Звуки рухаються". Передача руху засобами музики. Гама "до - мажор" висхідна та низхідна.
музичне вітання
Зараз з вами ми переглянемо анімаційний фрагмент гама - до мажор та поміркуйте:
1. Що зображено на нотному стані?
2. Чим відрізняються різні нотки?
3.Скільки ноток було на нотному стані?
Сьогодні ви почули звучання гами.
Гама - це послідовність музичних звуків, які розміщено у висхідному та низхідному напрямку.
Давайте послухаєм два музичні твори.
виконаєм музичну руханку.
А тепер будем виконувати пісню "Веселі нотки"
Урок №27
Всі ці знаки чародії
Музична казка про ноти
Десь далеко-далеко, за сіма морями, за
сіма горами в чудовій долині розкинулось королівство Музика. Правила в тій
стороні чарівна і тендітна королева
Мелодія. В її царстві жили-були Нотки. Всі вони були різні: веселі і сумні,
високі та низькі, гучні та тихі. Вони жили в гарних, охайних будиночках, кожна
нотка на своєму поверсі, а відкривалися двері в
будиночках скрипковими ключами.
Коли Нотки збиралися разом, вони обов’язково співали,
грали, танцювали і музика лунала голосно на все королівство і навіть за його
межами.
Та якось старий злий чарівник вирішив
покінчити з цією невгамовною музикою, що постійно лунала і заважала йому спати.
Вибравшись зі свого лісу, чарівник вкрав
скрипкові ключі, щоб Нотки більше не змогли потрапити до своїх хатинок.
Всі Нотки почали плакати, горювати.
Добре, що неподалік в незвичайному шкільному королівстві, на уроці музики діти
почули цей плач. Вони вирішили допомогти Ноткам і королеві Мелодії.
Третьокласники знали як намалювати скрипковий ключ і виготовили багато нових
ключів. На шляху до королівства Музики, діти натрапили на розбиті злим
чарівником шматочки скрипкових ключів.
Школярі обережно зібрали уламки і понесли королеві Мелодії. З цих
уламків за допомогою музичних чар, вона
створила новий ключ із дуги та двох крапок, який назвала
басовим. Він також прислужився у
королівстві і відкривав хатинки для ноток.
В
королівстві Музики знову запанував мир та гармонія.
Прослухайте фрагменти гри на фортепіано, де спочатку твір виконується лівою, а потім правою, двома руками.
Співаєм пісеньку.
Немає коментарів:
Дописати коментар